Editorial Red Valentino pop up store Care sunt perspectivele industriei de lux in 2014?

In aprilie a avut loc AMEX Publishing Luxury Summit, cu tema "Luxury Without Borders", o dezbatere a situatiei globale a industriei de lux. Ai crede ca brandurile de lux sunt deja asigurate, au o imagine puternica, putere mediatica, clienti fideli, cu bani si nu au de ce sa isi faca multe griji. Insa in realitate, nimeni, nici cei din companiile mici si mai ales cei din companiile de lux nu isi ridica picioarele sus si se asteapta la rezultate din senin... Progresul inregistrat pana in 2013 anunta perspectivele industriei de lux pentru 2014, iar cativa manageri ai companiilor de lux vorbesc despre secretul succesului lor, ingrijorarile si asteptarile lor pentru viitor:

Emmanuel Perrin, Presedinte CEO Cartier: "Cand am ajuns la Cartier, in 2010 , am promis ca voi merge intoate cele 250 de magazine Cartier din lume, pentru a vedea modul in care lucreaza. Si am facut-o. Eimportant pentru mine sa inteleg cele mai bune practici de pretutindeni. Imi place sa cred ca brandul Cartier este diferit pentru ca suntem asociati cu ocaziile potrivite. Cand ai nevoie de un cadou perfect - fie ca e ziua de nastere, aniversare - te duci la Cartier. Si asta se intampla in diferite parti ale lumii, cu diferite ritualuri festive . Dar chiar asta se schimba. Cu cinci ani in urma, nu aveam niciun iPhone. Tinerii sunt foarte conectate si pot cumpara, invata de pe iPhone. Ei nu mai au nevoie sa mearga intr-un magazin. Daca as avea o sugestie, ar fi sa va concentrati pe ce puteti face pentru client cu un mare respect . "

Emmanuel Perrin adauga: "Daca imi fac griji pentru ceva, ar fi faptul ca brandul Cartier este o afacere de familie, cu 167 ani de vechime. Si ca un test drive sau ca dadaca unui copil, vrei sa ii dai afacerii, sau masinii, sau copilului, exact aceeasi forma in care ai gasit-o/ l-ai gasit. Sper, chiar mai buna."

Cartier

Carter Cleveland, CEO Artsy: "Tot ce am vrut sa fac in realitate a fost de a face ca toata lumea sa aiba acces la arta. Eu cred ca tehnologia Artsy poate crea legaturi profunde intre comert si educatie. De asemenea, tot datorita lui Artsy, este creata o noua generatie de colectionari, atat high end cat si cei care aspira sa ajunga la high end. Cei din generatia Y si apoi generatiile din spatele lor. Avem cea mai mare baza de date de arta contemporana creata vreodata; si statisticile noastre arata ca 97% din cei care castiga peste 500.000 dolari NU colectioneaza arta, ci doar 3% sunt consumatori de arta. Noi credem ca putem schimba asta."

Dennis Freedman, Director Creativ la Barneys a spus: " Faptul ca sunt membru al comunitatii LGBT ( lesbiene, gay, bisexuali, transsexuali), imi dau seama cat de putin am lucrat cu cei din partea "T" a comunitatii si as vrea sa fac viata adolescentilor transsexuali mai accesibile pentru toata lumea. Suntem o populatie ce se bazeaza pe vizual si a vedea lucrurile - de la vitrinele noastre mobile de la Barneys, pana la filme - permite o mai buna intelegere a problemelor sociale si a consecintelor. A acorda consumatorului o sansa de a ne vedea in actiune ii ajuta sa ii faca mai constienti, ii seduce, intr-un mod, pentru a-si schimba perspectiva de la pasiv la activ. E un lucru bun! Desigur ca am avut cateva esecuri, dar primesc cu bratele deschise si esecurile, pentru ca ele pun bazele primului pas in invatarea cum sa atingi un succes mai mare ."

Arianna Huffington, Redactor Sef si Presedinte la The Huffington Post subliniaza: "Primele doua valori sunt abundenta financiara, a doua e puterea , dar a treia este cea mai importanta, atingerea bunastarii. Traim intr-o iluzie colectiva. Marele succes, fara mai mult echilibru, nu poate duce decat la epuizare. Noi trebuie sa devenim mai intelepti, mai darnici - si ne va fi mai bine, sa devenim oameni mult mai atenti si se va realiza un echilibru simtitor intre munca / viata."

Daca in tarile in curs de dezvoltare planurile companiilor de lux pot fi uneori ca o runda la ruleta de noroc, in tarile dezvoltate lucrurile sunt deja asezate, succesul si esecul sunt inregistrate si explicate prin studii. Intre timp rezultatele pot fi comparate iar perspectivele industriei de lux nu pot decat sa se adapteze in functie de pietele diferite in care activeaza companiile. Cert este ca tindem cu totii catre acel punct de stabilitate. Nu intamplator in ultimii ani multe branduri de lux au intrat pe piata de moda din Romania...

Sursa: www.cpp-luxury.com

 

 


perspectivele industriei industriei de lux lux branduri de lux cartier barneys piata de moda
 


« Articol precedent: Cum ma imbrac la 30 de ani? Articol urmator: Ce porti la mare de 1 Mai? »