F&BNews Christopher Bailey Christopher Bailey ia locul Angelei Ahrendts la Burberry

Burberry a anuntat ca Angela Ahrendts va parasi compania, la jumatatea anului 2014 pentru a ocupa o noua pozitie, in cadrul companiei Apple. Astfel, Christopher Bailey va detine ambele pozitii in cadrul companiei britanice, atat de Chief Creative, cat si de Chief Executive Officer. Aceasta mutare precede aproape o decada, in care Angela Arhendts, Christopher Bailey si echipa executiva au transformat Burberry intr-un brand digital de lux.

Christopher Bailey s-a alaturat echipei Burberry in 2001, iar in ultimii sase ani a ocupat pozitia de Chief Creative Officer. In aceasta perioada el a fost implicat in toate activitatile companiei, design de produs, strategii de marketing, design-ul magazinelor, tehnologie si inovatie digitala. Christopher Bailey va continua sa creeze si sa implementeze viziunea companiei, fiind indeaproape sprijinit de o echipa extraordinara si de parteneri solizi. Pentru a asigura o tranzitie lina, Christopher Bailey si Angela Ahrendts vor continua sa lucreze impreuna, in urmatoarele luni.


"Burberry este intr-o forma de zile mari. A construit cea mai puternica echipa de management din aceasta industrie, a transformat afacerea intr-un retailer digital dinamic, la nivel global, a creat un lant de magazine de lux, a pus bazele unei culturi creative si ale unui brand extraordinar. A fost o onoare de a-i avea parteneri pe Sir John Peace si pe Christopher, in ultimii opt ani. Sunt increzatoare ca sub ghidarea lui Sir John si cu sprijinul echipei executive, Christopher, unul dintre vizionarii generatiei lui, va continua sa conduca Burberry catre culmi noi. Burberry a devenit un brand si o companie extraordinara", a declarat Angela Ahrendts privind aceasta schimbare.

"Sunt profund miscat si emotionat de cerinta companiei de a ocupa pozitia de CEO, fapt care inseamna enorm pentru mine. Totodata, ma simt privilegiat sa imi mentin pozitia de Chief Creative Officer al Burberry, intrucat sunt de parere ca inovatia si creativitatea au stat la baza succesului nostru in ultimii zece ani, iar aceasta tendinta va creste in viitorul apropiat. Avem o strategie clara, un brand puternic si o o echipa de management inspirata. Impreuna vom continua sa impingem limitele design-ului, tehnologiei si comunicarii, dar nu ne vom uita istoria, mostenirea si valorile britanice care stau la baza brand-ului. A fost un privilegiu de a lucra cu toti oamenii din companie, in ultimii zece ani. Sunt trist ca nu voi mai avea parte de conducerea inspirationala a Angelei alaturi de care am avut privilegiul de a lucra, dar sunt increzator ca avem o echipa puternica , iar acest lucru i se datoreaza", spune Christopher Bailey.

 

 


Burberry Christopher Bailey Angelei Ahrendts apple brand brand digital lux fashion and beauty
 


« Articol precedent: Wear Romanian Designs - Fashion Garden - editia I Articol urmator: INSTANT e noua colectie Snobbish Breakfast by Adina Grapa »