F&BNews Invitatie Iutta Iutta lanseaza in offline campania „Dor de romanesc” si te invita la eveniment

Campania internationala Dor de romanesc, lansata de brandul Iutta pe platforma www.dorderomanesc.ro, face trecerea din mediul online in offline in cadrul Galeriei Galateca joi, 06 noiembrie, in prezenta vedetelor si figurilor remarcabile din mediul social local.

Noi iti dam sansa sa participi! Scrie-ne dorul tau pe updates@fashionandbeauty.ro si intr-un comentariu mai jos si poti fi printre cei 2 castigatori ai unei invitatii duble la eveniment!

Momentele-cheie ale evenimentului vor fi construite in jurul reinterpretarii ideii de romanesc. Invitatii vor fi intampinati cu o instalatie contemporana de doruri, un artizan va grava prin talentul sau aceste surse de inspiratie in piele, iar Eglantina Becheru, artist vizual, va realiza un performance de pictura in timp real. Fundalul sonor, asigurat de ritmuri armonioase de vioara, ne va purta in jurul lumii prin piese de inspiratie folclorica si va reveni la specificul national atunci cand dorul o va cere.

Povestea gentilor Iutta si a celor 10 zone din tara va fi spusa prin colectia Dor de romanesc, careia i se va adauga in premiera seria Dor de copilarie, genti pentru cei mici cu dorurile celor mari.

Toate acestea vor culmina cu dezvaluirea marelui premiu al campaniei – un tur fotografic national de 10 zile, realizat impreuna cu agentia Romania 101, in scopul promovarii turismului romanesc, a brandului de tara si sustinerea obiceiurilor specifice fiecarei zone. Alte 100 de premii, in produse Iutta si ale partenerilor, isi asteapta castigatorii la finalul celor 10 saptamani. Toti cei care isi scriu dorurile pe platforma www.dorderomanesc.ro vor fi inscrisi automat in tombola campaniei.

Nicoleta Chirica, fondator si designer Iutta declara: „Ne-am dorit mult sa punem dorurile in valoare, atat artistic, prin realizarea unei instalatii in cadrul galeriei, cat si emotional, prin incurajarea invitatilor sa participe la eveniment alaturi de o prieten de care le este dor. Campania, ajunsa la jumatatea drumului, a prins amploare rapid si astfel am ales sa o sarbatorim organizand un eveniment tematic in cinstea ei, alaturi de persoane care rezoneaza cu importanta si semnificatia acestui sentiment ce pentru noi este principala sursa de inspiratie.”

trasam harta dorurilor

Arome si gusturi de la Bacania ROD, Cotnari si RawCoco.
Parteneri organizatorici: Galeria Galateca, Aqua Carpatica, Techir.

 

 


Iutta campanie dor de romanesc eveniment dorul tau
 


« Articol precedent: Narcisa Simandan e noul make-up trainer Dalles GO Articol urmator: Nu rata TABOO EXIBITION 15-16 noiembrie @ Galeria Galateca! »