F&BNews RFTB 2014 La Salonul RFTB 2014 informatia e cheia succesului

Cele 3 zile ale Salonului RFTB au fost zile pline, dedicate intalnirilor intre specialistii domeniului modei, dar si zile in care informatia de calitate a fost cheia succesului unor workshop-uri cu adevarat apreciate de catre cei prezenti.

Informatia inseamna putere, iar cei care o detin au din start un atu bun de valorificat. Cei care au participat la activitatile conexe ale Salonului de contractari au primit direct de la specialisti recunoscuti informatii pretioase care pot folosi in afaceri pe viitor. Astfel, in prima zi, "Tendintele" prezentate de Dr. Ioana Sanda Avram insotita de Chrisa Chivaran si Simona Semen au livrat cheia descifrarii directiilor in care se indreapta designul vestimentar si preferintele publicului pe sezonul primavara-vara 2015.

A urmat o prezentare pe tema fashion e-commerce-ului sustinuta de Adriana Ancuta de la TuxedoConfession.com si Andreea Inankur de la AloModaShop.ro, doua tinere dinamice, intuitive si extrem de curajoase care au pornit o afacere in domeniul comertului online cu produse de design romanesc.

In cea de a doua zi, publicul a putut sa urmareasca prezentarea Calinei Ghitulescu Langa despre imbinarea creativitatii si tehnicului intr-un produs de design, un subiect continuat si de catre Andreea Palade Flondor de la Universitatea de Vest din Timisoara.

Momentul mult asteptat al zilei, prezentarea sustinuta de Cristina Bazavan, a adus nu doar un mod inedit de a privi lucrurile, ci si un mod deosebit de a le pune sub forma unei povesti viabile si de succes. Relatia brand-presa a fost aplicata apoi intr-un studiu de caz realizat in direct de catre Cristina Bazavan pe fabrica de Stofe Buhusi, un moment mult apreciat de catre toti cei prezenti.

Cea de a doua zi a RFTB-ului a inclus in programul sau si o lansare de carte, "Comunicarea in moda" de Liana Martin si Ana Raluca Chiosa, o lucrare de pionierat in domeniu care ar trebui sa se regaseasca in biblioteca tuturor celor interesati de moda. Mirela Bucovicean de la Molecule-F a fost cea care a fost gazda lansarii, subliniind necesitatea unei asemenea informatii de specialitate in domeniul modei.

Ultima zi a Salonului RFTB a fost rezervata discutiilor, celor care doresc sa realizeze contacte si sa incheie contracte, sa isi gaseasca furnizori de tesaturi, accesorii, utilaje, servicii sau sa descopere noile colectii ale producatorilor romani.

 

 


Salonul RFTB RFTB 2014 moda intalniri prezentare workshop lansare de carte fashion e-commerce Cristina Bazavan Comunicarea in moda liana martin ana raluca chiosa molecule-f
 


« Articol precedent: Deschiderea oficiala a Salonului RFTB 2014 Articol urmator: Bijuterii de 50 milioane de dolari la Christie’s Magnificent Jewels »