F&BNews Eveniment Linari - Elysee Marriott Linari a ajuns in Romania

In exclusivitate in Romania, Rainer Diersche si Elysee Concept au lansat saptamana trecuta stilul de viata Linari. Noutatile casei de parfumuri Linari au fost dezvaluite in cadrul unui eveniment plin de rafinament, organizat la Elysee Marriott, ce l-a avut ca invitat special pe Rainer Diersche, fondatorul Linari. Linari aduce in Romania exclusivism si rafinament absolut in ceea ce priveste parfumurile de casa si esentele de nisa. Pornind de la principiul conform caruia parfumul joaca un rol foarte important in vietile noastre, Linari propune produse care interactioneaza cu starea ta de spirit si te seduc prin profunzime si rafinament.

Parfumurile Linari sunt rezultatul armonizarii celor mai pretioase materii prime, de o inalta calitate si o complexitate olfactiva desavarsita. Flacoanele sunt produse din cea mai fina sticla, cu un design de o simetrie perfecta, decorate cu motive geometrice filigranate, din aur de 22 de carate sau platina. Capacul, extradimensionat, din lemn de tec african, intregeste ambalajul semnat de insusi Rainer Diersche. Liniei de parfumuri de corp li se adauga accesorii complementare rafinate. Cu un design neimaintalnit, realizate din materii prime de cea mai inalta calitate, sapunurile Linari intregesc conceptul de “statement luxury” al acestei case. Avand in componenta ingrediente speciale precum uleiul de jojoba sau vitamina E, acestea hidrateaza profund pielea si au o consistenta unica, nemaintalnita la alte sapunuri.

Multe vedete si personalitati printre care Horia Brenciu, Amalia Nastase, Dana Rogoz, Ovidiu Buta, Cristina Stanciulescu, Laura Cosoi si Ana Maria Morodan au sarbatorit alaturi de Elysee universul unic Linari. O alta surpriza a organizatorilor a fost prestatia trio-ului Zamfirescu, foarte apreciata de participantii la eveniment.

 

 


Linari parfumuri Linari Elysee Concept parfumuri parfumuri de nisa fashionandbeauty
 


« Articol precedent: Premiera: PATZAIKIN prezinta colectia 2014 la Viena Articol urmator: F&B Brief: GAP lanseaza serviciul Reserve in store / Secretul din spatele afacerii Hermes / LVMH sprijina din nou tinerii designeri »