F&BNews Luxul se muta de pe Calea Victoriei pe Dorobanti Luxul se muta de pe Calea Victoriei pe Dorobanti

Multibrandul Victoria 46 a decis sa paraseasca artera care i-a dat numele si sa se mute intr-o zona unde concentratia de potentiali clienti pe metru patrat este mai mare. Pozitionat acum in coasta rivalilor de la The Place Concept Store, Victoria 46 pune una dintre primele pietre de temelie ale unei noi strazi de shopping de lux in Capitala.

Bucurestiul a fost impartit in ultimii ani in poli de interes. Centrul Vechi a atras cafenelele si restaurantele, Calea Victoriei a mers pe mana magazinelor de lux, in timp ce Calea Mosilor a optat pentru banci si farmacii. Zona Dorobanti a devenit inca de acum aproape un deceniu zona cafenelelor "de fite", si nu fara motiv, in conditiile in care, inca de la inceputul anilor 2000, numele de rezonanta, atat in materie de clienti, cat si de localuri, au venit aici.

In ultimii ani insa, atentia celor care ies in oras s-a orientat fie catre zona Decebal, fie catre Centrul Istoric, care astazi a adunat peste 150 de localuri. Ce rezerva astfel destinul pentru zona Dorobanti?

Andrei Alecu, unul dintre cei doi romani care au adus Hugo Boss pe piata locala, spunea in urma cu circa doua luni ca in prezent Calea Victoriei este zona zero pentru comertul de lux, insa pe viitor s-ar putea contura o noua artera de shopping, si anume Calea Dorobanti. Andrei Alecu, fiul lui Marian Alecu, cel care timp de 16 ani a condus unul dintre cele mai importante lanturi de restaurante din Romania, McDonald's, a pozitionat magazinul Hugo Boss pe Calea Victoriei, care pana acum a fost singura posibilitate. Partenerul sau este Adrian Matei, fiul lui Ion Matei, cel care detine importatorul de bauturi Lerida International. Alecu spunea in urma cu cateva luni ca multe branduri de lux internationale nu permit deschiderea de magazine decat in zone stradale, astfel ca, dupa ocuparea singurei artere de aceasta natura din Romania - Calea Victoriei, va fi nevoie de aparitia unei alte rute de shopping.

Primele caramizi pentru constructia unei noi artere au fost deja puse de cateva nume de lux, precum monobrandurile Canali si Moschino si multibrandurile Distinto si The Place Concept Store, toate pozitionate pe Calea Dorobanti. Ultimul nume care se va adauga acestei liste este Victoria 46.

Aceasta noua artera de lux are o caracteristica diferita fata de Calea Victoriei, respectiv toate magazinele de lux de aici sunt detinute de romani. Familia Seitan detine aici magazinele Moschino, Canali si Distinto iar Iulia Dobrin detine The Place. Aceasta din urma este cunoscuta ca fiind proprietara brandului de lenjerie de lux ID Sarrieri.

Multibrandul Victoria 46, unul dintre cele mai cunoscute magazine de lux din Romania, amplasat in prezent pe Calea Victoriei, se muta incepand cu data de 1 iunie pe Calea Dorobanti 126-130, in spatiul ocupat anterior de magazinul de mobila de lux Rovere. Va fi un concept cu totul nou, iar suprafata magazinului va fi aproape dubla comparativ cu cea actuala. Magazinul va fi deschis initial in acelasi concept - multibrand - ca si pe Calea Victoriei. "Incepand cu sezonul primavara-vara 2013 insa, vom deschide a doua faza a proiectului, un concept de department store, care la parter va avea un model de shop in shop pentru Christian Dior, Lanvin, Alexander Mcqueen si inca doua branduri. La etaj va ramane multibrand", spune Dorothy Constantin, managing partner in cadrul High Fashion Concept, grupul care detine si Victoria 46.

Numele magazinului va ramane in continuare acelasi, Victoria 46, desi acesta vine de la adresa unde se afla initial multibrandul (Calea Victoriei, numarul 46). "Victoria 46 este un brand inregistrat, foarte cunoscut pe piata. Astfel, indiferent unde se afla magazinul, numele ramane acelasi", explica Dorothy Constantin (28 de ani), care se afla in actionariatul High Fashion Concept alaturi de Andreea Altay.

Sursa: www.businessmagazin.ro

 

 


lux moda multibrand concept store victoria 46 the place concept store shopping de lux shopping calea dorobanti calea victoriei magazin brand shop
 


« Articol precedent: TRENDS by Adina Buzatu de Ziua Europei Articol urmator: Ce au in comun Brad Pitt si Chanel? »