F&BNews  Markus Neurauter - Promenada Se pregateste deschiderea centrului comercial PROMENADA din Floreasca!

Daca vara se pregatesc toate evenimentele importante din toamna, ultimele informatii anunta ca pe 17 octombrie centrul comercial Promenada isi va deschide portile catre publicul larg. Situat la intersectia arterelor Calea Floreasca, sos. Pipera si Str. Barbu Vacarescu, Promenada va deveni cel mai nou punct de atractie din nordul capitalei, "oferind publicului un mix atractiv de chiriasi, concepte noi in lumea retailului bucurestean, precum si o terasa exterioara cu o suprafata de peste 7.000 de mp, o gradina verde pe perioada verii si un patinoar pe durata sezonului rece, unde fiecare categorie de clienti isi va putea alege locul in care sa uite de agitatia metropolei" completeaza Markus Neurauter, Managing Director al Raiffeisen evolution, dezvoltatorul proiectului.

Valoarea totala a investitiei in centrul comercial PROMENADA depaseste 130 de milioane EUR, pentru ca s-a pus accent pe calitatea constructiei, materiale moderne si un design de avangarda, realizat de biroul de arhitectura romanesc B23T. Constructia a fost executata de constructorul austriac Strabag si este realizata pe sase niveluri. Primele doua etaje subterane ( -3 si -2) vor fi destinate parcarii, restul de patru niveluri (din demisol si pana in etajul 2) gazduind zona comerciala a Promenadei cu o suprafata inchiriabila de 35.000 de mp. in total, Promenada va oferi un numar de 1.300 de locuri de parcare. Accesul in Promenada, atat cel pietonal, cat si cel auto, se va putea face din ambele artere rutiere – Calea Floreasca si strada Barbu Vacarescu.

Dintre retailerii care isi vor desfasura activitatea la demisolul centrului PROMENADA pot fi amintiti: Autograf (papetarie), supermarketul Billa, Baby’s Boutique, Carturesti, Christian Tour, Corelli, Credit Europe Bank, Deco In (decoratiuni), Deichmann, Deluxe Cards, DM Drogerie Markt, Eco Clean (curatatorie ecologica), Flanco, Florens, Germanos, Hervis, Inmedio, JPB Cigars, Lego, Murano, Nobilis (mobilier si decoratiuni), Noriel, Oliviers&Co, Optiblu, Peek & Cloppenburg (primul nivel), Penti, Plant Univers, Pink & Blue (galerie multibrand pentru copii), Raiffeisen Bank, Simona’s Cookshop, Spazio Caffe, Vodafone, Salon Yvonne (centru de infrumusetare), Textura, Wine Boutique. La acest nivel vor functiona, in premiera pentru Romania, magazinul mono-brand LEGO, binecunoscutul retailer international Tchibo cu un concept deosebit cuprinzand o cafenea si un magazin care va comercializa pe langa cafea si espressoare, articole de imbracaminte si decoratiuni interioare, primul magazin Seven Sins (lenjerie) si un magazin pentru copii, Superkidz, destinatie care va deveni, cu siguranta, un mare punct de atractie pentru cei mici.

Parterul centrului comercial va gazdui retaileri de renume: Be Nat (gastronomie bio), Beautik, Berska, Bijou Brigitte, Body Shop, C&A (primul nivel), Cacharel, Calzedonia, Cellini, Chic Ville, Cielo Venezia, Douglas, Ecco, Help Net, H&M (primul nivel), Il Passo, Intimissimi, Yves Rocher, MAC, Massimo Dutti, Musette, Musette Man, Oysho, Pandora, Paul, Peek & Cloppenburg (al doilea nivel), Promod, Roberto Bravo, Sabon, Sephora, Starbucks, Stradivarius, Swarovski, Zara si Zara Home. si la acest nivel clientii vor putea descoperi magazine noi, asteptate de consumatori.

Promenada

La primul etaj vor functiona retaileri consacrati cum ar fi: Adidas, All Shoes, Apple printr-un premium reseller, C&A (al doilea nivel), Depot 96, D’S Damat, Enzo Bertini, Fifth Avenue, H&M ( al doilea nivel), Humanic, Intersport, Killtec, Marchezzi (incaltaminte), Peek & Cloppenburg (al treilea nivel), Petit’s, Prelude (lenjerie), Primigi, Samsonite, Stefanel, Tommy Hilfiger, The North Face, U.S Polo Assn si o serie de magazine-boutique ce vor oferi clientilor o gama variata de produse: Contesinna (moda high-end pentru copii), Bottega delle Scarpe (incaltaminte italiana), Hullber (fashion high-end pentru barbati), Pretty Balerinas (incaltaminte si accesorii pentru femei).

Realizarea ultimului nivel din Promenada a reprezentat una din marile provocari pentru arhitectul proiectului. Spatiul a fost separat in doua zone. Cea acoperita va gazdui o sala de fitness, o zona de entertainment, dar si zona de food-court a centrului comercial. Aici clientii vor putea opta intre oferta diversificata a serviciilor rapide de servire furnizate de Chopstix, Cuptorul cu lemne, Deliciul Cartofilor, KFC, Lasafi, McDonald’s, Scandia Sibiu, Imbiss Grill si cea a unor restaurante a la carte, cu specific gastronomic variat, cum ar fi Fish Company, Gurmanderie, La Fattoria sau Oliva. Consumatorii vor avea, de asemnea, posibilitatea de a savura o cafea buna, insotita de un desert special, toate acestea intr-o ambianta deosebita oferita de nume precum Costadoro Caffe, Filicori, Terra Cafe sau Venchi. Copiii vor beneficia, la randul lor, de un loc de joaca modern, dezvoltat dupa ultimele tendinte in materie de catre Gymboland, un alt chirias important al proiectului.

 

 


centru comercial promenada floreasca promenada moda retaileri fashion fashion and beauty
 


« Articol precedent: Acreditarile de presa pentru RFTB continua! Articol urmator: Jolidon la Mode City Paris »