F&BNews TOMMY HILFIGER, TOMMY HILFIGER lanseaza un showroom digital

Tommy Hilfiger, detinut de PVH Corp [NYSE: PVH], a anuntat ieri lansarea unui showroom digital inovator de vanzari, situat la sediul global din Amsterdam, Olanda. Showroom-ul digital Tommy Hilfiger revolutioneaza experienta de vanzare pentru retaileri, oferindu-le un mod mai atragator si o abordare incomparabila de a cumpara. Sistemul interactiv combina informatiile despre colectie, tehnici de vanzare si continutul de brand intr-o interfata touchscreen.

"Showroom-ul nostru digital revolutioneaza experienta de cumparare si de vanzare pentru clientii nostri retailer si echipele interne de vanzari", spune Daniel Grieder, CEO, Tommy Hilfiger. "Suntem preocupati sa le oferim clientilor nostri cele mai bune servicii, experiente si calitate. Noul nostru concept de showroom digital reinterpreteaza complet abordarea traditionala de cumparare si stabileste un nou benchmark in industria modei pentru vanzarile business to business. Conceptul sprijina, de asemenea, obiectivul nostru de imbunatatire continua a eficientei si va simplifica in mod semnificativ experienta de vanzare Tommy Hilfiger."

Piesa centrala a showroom-ului digital Tommy Hilfiger este un touchscreen interactiv de jumatate de metru pe un metru, pozitionat intr-un elegant cadru din lemn de nuc, care este conectat la un sistem de ecrane wall-to-wall ultra-high-definition 4K de patru metri inaltime. Clientii pot vizualiza in format digital fiecare element din imbracamintea Tommy Hilfiger Sportswear, colectiile de sezon Hilfiger Denim si pot crea comenzi personalizate cu toate categoriile de produse ce sunt vizualizate pe un singur ecran. Ei pot vedea look-urile cheie din cap-pana-in-picioare, pot selecta optiunea de zoom-in cu detalii incredibile pentru a observa caracteristicile unice de design, si pot sa dea click pe un anumit articol de imbracaminte pentru informatii specifice, cum ar fi optiunile de culoare si marime.

Selectia de produse si experienta comenzii se bazeaza pe o abordare traditionala de vanzari, reinterpretata insa prin sistemul digital care simplifica intregul proces. Interfata interactiva permite discutii aprofundate cu privire la stil, merchandising si livrarile de produse personalizate pentru fiecare client. Mai mult decat atat, prin completarea instrumentelor traditionale de vanzare cu o serie de informatii ale brandului, showroom-ul digital introduce clientul intr-o experienta completa a brandului Tommy Hilfiger.

Tommy Hilfiger explica "conceptul nostru unic de showroom digital este o juxtapunere de abilitate si inovare.", "Platforma reflecta valorile care stau la baza ADN-ului brandului: antreprenoriat, inspiratie, supriza, si inclusiv accesibilitate. Noi credem ca aceasta este experienta de vanzari a viitorului si suntem nerabdatori sa lucram cu partenerii nostri de retail prin acest setup nou si interesant."

Conceptul de showroom digital sprijina, de asemenea, misiunea de sustenabilitate continua a brandului Tommy Hilfiger prin reducerea productiei de mostre, eliminarea necesitatii de formulare de comanda tiparite, si diminuarea impactului ecologic al transportului. La randul sau, impactul asupra mediului inconjurator produs de crearea de mostre este redus semnificativ, de la lantul de aprovizionare si fabricarea de ambalaje pana la transportul international.

 

 


TOMMY HILFIGER showroom digital showroom vanzari companie brand
 


« Articol precedent: Marc Cain a adus atmosfera din East End in Berlin Articol urmator: S-a deschis primul magazin Marc Cain in Romania »