PressCenter INFLUX toamna – iarna 2012 – 2013

cora prezinta noua colectie de imbracaminte si accesorii pentru adulti si copii destinata sezonului toamna-iarna 2012-2013, imaginea catalogului si gazda evenimentului fiind manechinul si prezentatoarea TV Andreea Mantea.
Noua colectie cuprinde imbracaminte si accesorii selectionate de la furnizori romani, precum si de la furnizori din import. Vedeta colectiei este Influx, marca proprie cora, care beneficiaza de un raport excelent calitate-pret.

Marca Influx a fost dezvoltata initial de cora Franta si exista in Romania din anul 2003, de la deschiderea primului magazin. De-a lungul timpului Influx a fost imbogatita, ajungand acum sa reprezinte 15% din vanzarile de imbracaminte si accesorii ale magazinelor romanesti. O alta marca in crestere la cora este BIO Nature, care cuprinde imbracaminte pentru adulti si copii din bumbac bio.

Colectia din import se stabileste ca la marile case de moda, cu un an inainte de intrarea ei la vanzare. Colectia se decide in urma unor prezentari care au loc in Paris. In ceea ce priveste furnizorii romani, acestia trimit in fiecare an mini-colectiile lor din care cora alege articolele care raspund nevoilor magazinelor din punct de vedere calitate, pret si nu in ultimul rand, tendinte.

« O parte importanta a furnizorilor nostri romani si straini sunt aceiasi ca pentru magazine si marci de moda foarte cunoscute. Avantajul nostru este reprezentat de preturile mult mai mici. Diferentele de pret pe aceeasi calitate de produse intre cora si marci cunoscute din industria modei, variaza intre 20% si 50%. Exista o reticenta a clientilor mai pretentiosi vis-a-vis de ideea de haine de la hipermarket, e adevarat, insa acestora dorim sa le spunem ca atunci cand isi fac cumparaturile la noi, merita sa treaca si pe la raionul de moda si accesorii. Pot avea surprize minunate. Personal, am foarte multe articole de la cora in garderoba proprie, de la rochii, bluze, camasi, lenjerie, pana la incaltaminte, bijuterii sau textile pentru casa.» - Claudia Mirica, director cora Cluj Napoca si responsabil cora Romania pentru textile si accesorii.

Odata cu dificultatile aduse de ciza economica, vanzarile au scazut substantial in ceea ce priveste textilele si accesoriile. Concurenta in randul retailerilor de moda a devenit foarte mare, acestia devenind foarte agresivi in ofertele lor propunand preturi din ce in ce mai mici. Printr-o stategie sanatoasa, orientata pe produse din categoria basic si permanente (lenjerie, pijama, sostete), cora a reusit sa restabileasca vanzarile si sa reajunga la echilibru.

 

 


fashion beauty fashion and beauty cora colectie cora influx vedeta mini-colectie
 


« Articol precedent: Te necajeste herpesul? Aliaza-te cu DermaPlast antiherpetic! Articol urmator: IL PASSO deschide primul outlet din Bucuresti in Fashion House Militari »