PressCenter Bagaje la Targul de Turism al Romaniei Bagaje la Targul de Turism al Romaniei

In perioada 15 - 18 martie 2012, in cadrul Targului de Turism al Romaniei, organizat la Romexpo, firma olandeza de design March 15 si J’info Tours lanseaza pe piata din Romania bagajele Yearz.

Adresandu-se segmentului de consumatori cu un venit mediu, Yearz Romania ofera o gama larga de modele, o paleta bogata de culori si optiunea de a alege valizele in functie de necesitate – calatorii de afaceri sau vacante. Produsele vor fi expuse pe toata perioada targului in standul J’info Tours, in pavilionul C1 din cadrul Centrului Expozitional Romexpo.

Produsele Yearz vor fi disponibile pe piata romaneasca exclusiv prin intermediul magazinului online www.bagajero.ro.

“Romania are 20 de milioane de potentiali consumatori de bunuri de larg consum. Daca 10 milioane au carduri de credit, inseamna ca ai o piata, sunt bani de cheltuit. Altfel nimeni nu ar fi investit aici in ultimii cinci ani. Majoritatea folosesc cardurile de debit pentru shopping online. Ne uitam la eMag, care inregistreaza un trafic de 1,3 milioane de utilizatori pe luna. Aceasta cifra ne spune ceva despre consumatorul roman, motiv pentru care am ales varianta online ca si platforma de prezentare si vanzare” - a declarat Elena Oancea - Director Yearz Romania

Firma olandeza de design March 15 dispune de o traditie de peste 20 de ani in domeniul proiectarii si productiei de valize. Proprietarul companiei a lucrat 20 de ani la Samsonite, si datorita experientei acumulate in domeniul proiectarii si fabricarii de valize cat si in vanzari, a decis sa isi dezvolte propriul brand, care sa ajunga la standardele inalte reprezentate de Samsonite dar cu un nivel de preturi mult mai accesibile. Producatorul ofera o garantie de 5 ani de zile pentru bagaje indiferent de modelul ales.

Yearz Romania

Mai multe detalii si informatii sunt disponibile pe: www.bagajero.ro si www.yearz.ro

 

 


fashion beauty fashion and beauty yearz targul de turism turism j'info tours yearz bagaje magazin online
 


« Articol precedent: Redensity II, primul si singurul acid hialuronic revolutionar anti-cearcane Articol urmator: Electrolux – prima companie de electrocasnice din topul celor mai cool 100 de branduri »