PressCenter pasaport gerovital De 1 Decembrie, Farmec apropie romanii prin campania ”Pasaport Gerovital”

1 Decembrie este un simbol al unitatii si identitatii nationale, iar Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, lanseaza „Pasaport Gerovital”, campania prin care romanii pot fi acum mai aproape de compatriotii din afara tarii si de simbolurile Romaniei.

Campania se va derula in perioada 1-3 decembrie, iar romanii le pot face cadou rudelor sau prietenilor din strainatate produse 100% romanesti, beneficiind de transport gratuit, atat pentru comenzile efectuate din Romania, cat si pentru cele externe. Farmec a pregatit cu aceasta ocazie produse in editie limitata, casete cadou, dar si cele mai recent lansate game: Gerovital Perfect Look si Gerovital H3 Derma+.

Cei care doresc sa suprinda persoanele dragi cu un cadou romanesc trebuie sa acceseze http://www.farmec.ro/pasaport-gerovital.html. in cazul in care adresa postala a destinatarului nu este cunoscuta, Farmec pune la dispozitie un sistem prin care se poate trimite un mesaj pe adresa de e-mail a acestuia, urmand ca raspunsul cu adresa de livrare sa ajunga automat la adresa de e-mail a persoanei care doreste sa expedieze produsele.

Transportul gratuit este disponibil in Romania, Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Croatia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franta, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxembrug, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia si Suedia.

Gerovital este cel mai cunoscut brand romanesc de cosmetice de peste hotare si unul dintre cele mai apreciate de catre romani. De 45 de ani, cand a fost lansat Gerovital, primul produs ati-age din lume, acest brand s-a reinventat continuu, lansand sute de produse destinate frumusetii si sanatatii pielii si parului. Numai anul acesta, au fost lansate trei game noi – Gerovital H3 Men, Gerovital Perfect Look si Gerovital H3 Derma +, prima linie de produse dermatocosmetice din portofoliul Farmec.

La multi ani romanilor de pretutindeni!

Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achizitionate si online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.

Produsele companiei ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. in ultimii doi ani, strategia de export a fost focusata pe consolidarea distributiei in tarile vecine, precum Ungaria, Polonia si Republica Moldova.
Compania detine Certificatul International de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul International pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 si din acest an Certificatul de Buna Practica de Fabricatie, conform cu cerintele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii Gerovital.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutati legate de brand, sfaturi utile din partea specialistilor nostri, surprize si concursuri ne puteti urmari si pe conturile noastre de social media.
Twitter: https://twitter.com/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company

 

 


1 decembrie pasaport gerovital cadou romanesc produse romanesti farmec gerovital
 


« Articol precedent: Super-Mami se asigura ca super-bebe nu va face dermatita atopica Articol urmator: Descopera culoarea potrivita parului tau cu Schwarzkopf! »