PressCenter Dove aplicatie Facebook Dove a daruit frumusete femeilor printr-o aplicatie unica de Facebook

Dove crede ca fiecare femeie are dreptul la frumusete si fericire. Astfel, Dove isi asuma misiunea de a inspira femeile sa-si atinga potentialul maxim de frumusete si de a considera frumusetea o sursa de incredere, nu de anxietate.

In contextul in care femeile sunt expuse zilnic la publicitatea negativa care le subliniaza slabiciunile si le afecteaza increderea in sine, in prima jumatate a lunii martie ele au avut ocazia sa transmita mesaje pozitive despre frumusete, cu ajutorul aplicatiei Dove de Facebook – ”Daruieste frumusete!”. ”Fiecare femeie este frumoasa in felul ei”, ”Iubeste-ti corpul, indiferent de varsta!”, ”Frumusetea adevarata vine din interior” sau ”Simte-te bine in pielea ta” au fost o parte dintre mesajele inspirationale dintre care femeile au putut alege pentru a le raspandi in social media.

Conform unui studiu Dove desfasurat in 2010*, doar 3% dintre femeile din Romania se caracterizeaza ca fiind frumoase. Cifra a fost reconfirmata si in 2013, in urma unui sondaj organizat pe pagina Dove de Facebook la inceputul acestei luni, la care au raspuns 2,654 de persoane.
”Dove este diferit. Dove crede ca frumusetea trebuie sa fie o sursa de incredere, nu de anxietate. Aplicatia este un alt pas important pe care Dove il face pentru a incuraja femeile sa priveasca frumusetea diferit, sa si-o recunoasca si sa o celebreze. Am ales sa folosim Facebook datorita puterii de influentare si audientei foarte mari a acestei platforme, ce a permis ca mesajele pozitive sa atinga un numar extins de femei.” a declarat Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe.

Aplicatia de Facebook ”Daruieste frumusete!” www.facebook.com/dove este prima initiativa de acest fel ce a oferit femeilor din tara noastra sansa unica de a infrumuseta comunicarea in social media. In total s-au inregistrat peste 1,210,824 de utilizatori.

Datorita acestei initiative, Dove face un pas important in schimbarea perceptiei femeilor despre frumusete si le incurajeaza sa priveasca frumusetea diferit, in afara tiparelor de perfectiune. Programul pilot al acestei initiative, numit Dove AdMakeover, a fost derulat in 2012 in Marea Britanie, Australia si Brazilia. La nivel global, cu ajutorul Dove, au putut fi transmise pana acum 41,528,574 de mesaje pozitive in locul celor care influenteaza negativ stima de sine.

Acceseaza www.facebook.com/dove si alatura-te misiunii Dove de a redefini feminitatea si de a da valoare frumusetii naturale, in pofida stereotipurilor de perfectiune.

*studiu “The real truth about beauty” (Edelman, septembrie 2010) pe 6400 femei la nivel global, din grupa de varsta 18-64 ani, dintre care 300 de femei din Romania.

 

 


fashion beauty fashion and beauty dove aplicatie facebook aplicatie unica frumusete
 


« Articol precedent: Reptile Youth canta la lansarea noului numar All Hollow Articol urmator: Un styling natural »