PressCenter Peroni Nastro Azzurro are o noua platforma de comunicare Peroni Nastro Azzurro are o noua platforma de comunicare
Peroni Nastro Azzurro lanseaza Ambientalia, noua platforma de comunicare, construita in jurul emisiunii TV cu acelasi nume si a site-ului interactiv www.ambientalia.ro. Ambientalia isi propune sa le ofere consumatorilor posibilitatea de a experimenta, la nivel personal, stilul de viata italian.

„Ambientalia” reprezinta prima platforma de comunicare suta la suta romaneasca implementata de Peroni Nastro Azzurro si
completeaza celelalte actiuni de comunicare pe care brandul le deruleaza pe canale clasice precum outdoor si print. „Ambientalia” se integreaza astfel in strategia de comunicare Peroni Nastro Azzurro, bazata pe relationarea directa cu consumatorul, printr-o abordare indrazneata si atipica pentru comunicarea unei marci de bere, dar tipica pentru o marca a stilului italian.

“Lansarea noii platforme de comunicare Ambientalia reprezinta un pas inainte important, si in egala masura, firesc, in evolutia brandului. Prin precedentele campanii de comunicare si evenimentele destinate leaderilor de opinie, publicul nostru s-a familiarizat cu stilul si valorile Peroni. Consideram ca brandul a atins acel nivel de maturitate care permite o comunicare mai apropiata si personala cu consumatorul, prin Ambientalia urmarindu-se creearea unei legaturi mai strânse cu acesta si implinirea dorintei sale de a se evidentia, de a fi diferit, de a incerca un nou stil de viata”, explica Marian Olteanu, Brand Manager International Brands Ursus Breweries - Peroni Nastro Azzurro & Pilsner Urquell.
Emisiunea de televiziune „Ambientalia” reprezinta principalul pilon al noii platforme de comunicare. Având un format de tip magazin-documentar, emisiunea dureaza 30 de minute si este difuzata de postul de televiziune PRO TV, incepând cu 6 august, in fiecare joi seara, dupa ora 23. Prezentator al emisiunii este Sorin Danescu, unul dintre membrii trupei Vita –de-Vie. „Ambientalia” este realizata de o echipa de profesionisti, (regizor: Dragos Buliga, producator: Marius Maftei), care a calatorit deja prin tara si prin Italia in cautarea subiectelor si oamenilor reprezentativi pentru stilul de viata italian. In cele 12 editii care vor alcatui primul sezon, telespectatorii se vor putea delecta cu teme variate, abordate intr-un mod proaspat si neconventional, de la automobile de lux la yachturi, de la design si arhitectura la delicii culinare, de la fashion la personalitati ale cinematografiei. „ Ambientalia” se adreseaza cu precadere unui public masculin si inlocuieste campania clasica de spoturi TV.„Mizez pe emisiunea TV Ambientalia si cred ca va avea un succes mai mare decât o campanie conventionala de spoturi TV, succes masurabil in cresterea valorii brandului. Emisiunea, ca de altfel, intreaga platforma de comunicare, este construita in jurul valorilor Peroni, apreciate de consumatori, valori pe care acum le aducem mai aproape de acestia intr-un mod inovativ. Mai mult decât atât, aceasta este personalizata in functie de nevoile si preferintele consumatorilor pe care le-am identificat in cei patru ani de când Peroni Nastro Azzurro este prezenta pe piata româneasca. Astfel, ne dorim ca intreaga platforma de comunicare Ambientalia sa devina o portunitate de interactiune directa intre brand si consumator ”, declara Marian Olteanu Brand Manager International Brands Ursus Breweries - Peroni Nastro Azzurro & Pilsner Urquell.

Cel de-al doilea element important al noii platforme de comunicare „Ambientalia” este site-ul interactiv www.ambientalia.ro. Website-ul isi propune sa fie un ghid de stil de viata apropiat de cel italian contemporan, incluzând sectiuni care acopera o varietate de teme, de la stil vestimentar la retele faimosului bucatar Giorgio Locatelli. Elementele de interactivitate joaca un rol important, regasindu-se in concursuri si poll-uri, dar si in posibilitatea de a adauga comentarii sau de a contribui cu propriul articol. Emisiunii TV „Ambientalia” ii este alocat un spatiu special, unde se regasesc fragmente inedite din timpul filmarilor, materiale de tip „making of” si detalii din culise. Site-ul le va pune in permanenta la dispozitia vizitatorilor noutatile legate de brandul Peroni pentru ca cei atrasi de acesta si de stilul de viata italian, sa fie in permanenta conectati la evenimentele, activarile, promotiile initiate de brand. Site-ul www.ambientalia.ro va fi dezvoltat in mai multe etape succesive, urmând ca varianta finala sa fie gata in toamna.

Ambientalia

Platforma de comunicare Ambientalia este completata de evenimente in deja binecunoscutul stil Peroni. Printre acestea, Aperitivo Peroni, care isi propune sa familiarizeze consumatorii din România cu o vechea traditie milaneza: impartasirea unor clipe de relaxare alaturi de colegi si prieteni, la o gustare si o bere Peroni, dupa orele de serviciu. Un ritual placut care poate deveni un bun prilej de socializare, in stil italian.

Despre:
Peroni Nastro Azzurro este berea super-premium italiana numarul unu in lume. Birra Peroni a demarat productia de bere in 1846, iar Nastro Azzurro a aparut la inceputul anilor '60 in Italia. Peroni Nastro Azzurro, cu noua imagine eleganta retro, a fost lansata la nivel mondial la inceputul anului 2005. România este a prima tara din lume in care a fost lansata berea Peroni Nastro Azzurro , dupa relansarea din Marea Britanie. in România, Peroni Nastro Azzurro este o marca din portofoliul URSUS Breweries, o bere blonda super-premium, cu gust proaspat si efervescent, disponibila imbuteliata (33cl & 50cl) si draught.

URSUS Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din România. Compania are sediul central in Bucuresti si detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, având peste 1.500 de angajati. Marcile URSUS Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Redd's, Timisoreana, Stejar, Ciucas si Pilsner Urquell.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participatii in societati producãtoare de bere sau acorduri de distributie in peste 60 de tari de pe 6 continente. Mãrcile Grupului includ beri premium internaþionale, cum ar fi Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o gama exceptionala de marci locale cu pozitii de lider. in afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume de imbuteliere a produselor Coca-Cola.



Contact:
Mercury 360
Andreea Billig
Senior PR Consultant
Email: andreea.billig@mercury360.ro
Tel: 0720 222 138
 

 


ambientalia peroni nastro azzuro emisiune tv platforma comunicare website
 


« Articol precedent: La Dermestetica descoperi A.R.T.a de a da timpul inapoi Articol urmator: Miss Universe® Romania a trecut cu brio de interviul de personalitate »