PressCenter adidas Originals sarbatoreste „60 de ani de dungi” Colectia  Vespa adidas Originals sarbatoreste „60 de ani de dungi” Colectia Vespa
Pentru sezonul primavara/vara 2009 adidas Originals ofera o colectie speciala care sarbatoreste si reflecta mostenirea de decenii a brandului in zona de lifestyle. Anul 2009 marcheaza a 60-a aniversare a celor 3 dungi introduse de fondatorul companiei, Adi Dassler. Pentru consumatori aceast eveniment inseamna introducerea unei game extinse de produse, in care fiecare se va regasi. Campania de comunicare a acestei aniversari va purta numele de “House Party”, un concept prin care adidas reuneste toate starurile si colectiile acestui sezon.

Colectia pentru barbati prezinta noutatea sezonului, prin colaborarea cu producatorul Italian de scutere Vespa, unul dintre cele mai mari si originale branduri de miscare din lume. O colaborare care vorbeste o data in plus despre originalitate. Doua branduri autentice de lifestyle, ambele concentrate pe design. Este un parteneriat unic care aduce produse reprezentative pentru stilul clasic si actual, intampinand astfel atat nevoile scuteristilor, cat si ale tuturor fanilor stilului casual. Hermann Deininger, CMO adidas Sport Style, a declarat: “Sunt foarte incantat ca am lansat colectia globala adidas Originals 2009 in cadrul Saptamanii de Moda de la Milano si cred ca acest lucru va aduce o dimensiune

interesanta in ceea ce priveste moda de strada. Prin introducerea evenimentului de la Milano, adidas este acum prezent la toate cele patru Saptamani de Moda pentru primavara/vara 2009, un punct important pe harta stilului inspirat de brandul adidas”.

Noua colectie Vespa introduce elemente de incaltaminte si imbracaminte care imbina look-uri si moduri de viata diferite, oferind un design clasic casual.

Facand referire la cei 60 de ani de mosternire adidas, colectia Vespa prezinta piese de incaltaminte si imbracaminte inspirate din diferite decenii pentru a aduce limbajul mobilitatii mai aproape de consumatorul preppy casual care cauta atat modele care au facut istorie, cat si unele moderne. Pe langa o gama extinsa de clasice polo, tricouri si jachete, aceasta colectie contine si variate modele de pantofi. Este cazul modelului inspirat din anii `50, Vespa Gran Lusso, care subliniaza detaliile clasicei motorete Vespa si spiritul nostalgic.

Culorile in care este desenata aceasta colectie sunt inspirate din anumite perioade din fashion. in concordanta cu limbajul designului, paleta de culori este un omagiu adus celor mai semnificative produse si stiluri de viata ce definesc ambele branduri – pop art, manifestarea curentului modernist din anii 60 din Londra si stilul de viata italian.

adidas Vespa

Prima colectie Originals Vespa este compusa din trei modele diferite de incaltaminte, rezultand in total 19 stiluri. Gama de imbracaminte ofera 17 look-uri diverse, piesele de rezistenta fiind tricourile polo, jachetele si pantalonii.

Fiecare produs este rezultatul unei colaborari stranse intre designerii adidas Originals care vin cu experienta si know-how-ul pentru creatiile sport, de strada, si Vespa care aduce expertiza distincta a mobilitatii in stil business. Ambele branduri contribuie la crearea designului unui produs, in egala masura.

LD Vespa Polo 197 RON, Vespa Polo 277 RON
Vespa TT Back 386 RON, Vespa JK 630 RON, Vespa Leather 1890 RON
Vespa Sprint Veloce 407 RON
Vespa Special 445 RON, Vespa Sprint Veloce 407 RON, Vespa Sprint Veloce 395 RON
 

 


adidas vespa adidas vespa colectia fashion moda moda strazii fashion and beauty beauty original stil casual
 


« Articol precedent: KRUPS EA8025 – espressorul cu cravata Articol urmator: Maybelline New York lanseaza Volum Express Colossal »