PressCenter In luna dedicata feminitatii, Metropolitan Life lanseaza Comunitatea Femeilor

Metropolitan Life a lansat Comunitatea Femeilor cu scopul de a contribui la dezvoltarea profesionala si personala a femeilor din organizatie. Acesta initiativa se adreseaza intregii echipe de femei din cadrul Metropolitan Life si face parte din actiunile propuse la nivel global in pilonul strategic de Diversitate si Incluziune.
„Misiunea Comunitatii Femeilor este sa contribuie la dezvoltarea profesionala si personala a femeilor din companie si sa sustina organizatia in atragerea, dezvoltarea si promovarea femeilor talentate. Implicarea fiecarei colege este foarte importanta si ne aduce cu un pas mai aproape de indeplinirea misiunii noastre”, precizeaza Lelia Popescu, Ambasador al programului Diversitate si Incluziune din Metropolitan Life.
Cu un plan de actiuni deja stabilit pentru anul in curs, Comunitatea Femeilor din Metropolitan Life se va implica in proiecte variate cum sunt implementarea unui program de mentorat adresat femeilor pentru a le incuraja in dezvoltarea lor profesionala, initierea unui program de maternitate dedicat femeilor care tocmai au devenit mame, organizarea de sesiuni periodice de controale medicale si seminarii de dezvoltare profesionala si personala. Totodata, vor fi incheiate parteneriate cu asociatii locale pentru desfasurarea de actiuni caritabile.
Sustinerea pe care o au femeile in organizatia din Romania este confirmata si numeric: 80% din angajatii Metropolitan Life din Romania sunt femei, iar reprezentativitatea femeilor in echipa locala de management executiv este de 50%. La nivelul Regiunii Europa Centrala si de Est, functiile ocupate in majoritate de femeile din companie sunt in domenii variate precum dezvoltare produse, financiar, juridic, vanzari, ajungand ca echipele de Branding si Comunicare, Resurse Umane si Operatiuni sa fie formate din femei in procent de 85%. Rolul important al femeilor in organizatia din Romania este evidentiat si de faptul ca 67% din functiile de conducere sunt ocupate de femei.

„Diversitatea si in special incluziunea sunt foarte importante pentru noi pentru ca arata ce fel de companie suntem. Acestea au devenit parte din cultura noastra organizationala. Obiectivul nostru este sa identificam si sa recrutam oameni talentati din categorii diferite, pentru a-i dezvolta si pastra in organizatie si sa cream un mediu in care sa oferim tuturor oportunitatea de a avea succes”, spune Theodor Alexandrescu, CEO Metropolitan Life.

Romania lanseaza aceasta Comunitate Interna a Femeilor in cadrul programului de Diversitate si Incluziune, care sustine integrarea intr-o singura echipa a persoanelor cu abilitati profesionale valoroase, indiferent de rasa, cultura, nationalitate, statut, varsta, personalitate sau experienta.

Despre Metropolitan Life
Brandul Metropolitan Life se bazeaza pe istoria si succesul grupului MetLife (NYSE: MET) – Metropolitan Life Insurance Company – realizate de-a lungul celor 145 de ani. Astazi, prin filialele si companiile sale afiliate, MetLife detine pozitii de conducere in piete din Statele Unite, Japonia, America Latina, Asia, Europa si Orientul Mijlociu.

In Romania, Metropolitan Life:
• Este numarul 1* in asigurari garantate – accidente si imbolnavire
• Este numarul 2 in piata de asigurari de viata, cu 15% cota de piata
• Are 15 ani de activitate pe piata locala de asigurari de viata
• 2 milioane de clienti beneficiaza de asigurari de viata sau pensii private obligatorii oferite de companiile noastre.
*in functie de primele brute subscrise la finalul anului 2012, cf. Raport Anual emis de Autoritatea de Supraveghere Financiara – Asigurari.

 

 


Comunitatea Femeilor Metropolitan Life Lelia Popescu
 


« Articol precedent: Rochii de ocazie, in tendintele primaverii! Articol urmator: Iata cine sunt vedetele beauty de pe YouTube »