PressCenter Lansare MIM in Romania MIM se lanseaza pe piata de fashion din Romania

Miercuri, 20 noiembrie, in Carrefour Orhideea, are loc lansarea oficiala a brandului de fashion si accesorii MIM Paris in Romania. Alaturi de magazinul din Carrefour Orhideea, cu o suprafata de peste 260 de mp, MIM este prezent in Romania si prin magazinul din Esplanada - Cora Pantelimon, iar investitia pentru planul de expansiune este estimata la 2,5 milioane de euro.

Gama de produse MIM cuprinde haine, accesorii, lenjerie si incaltaminte adresate in mod special tinerelor cu varste cuprinse intre 18 si 35 de ani. Ceea ce caracterizeaza in primul rand produsele MIM este accesibilitatea preturilor si designul produselor, inspirat din cele mai noi tendinte internationale. In fiecare saptamana, in magazinele MIM ajung produse noi iar 2 noi colectii apar la fiecare 6 saptamani. Magazinele MIM se disting prin accentul pus pe designul vitrinelor, reinnoit la fiecare 3 saptamani. Prezent pe pietele internationale de peste 30 de ani, MIM face parte din grupul britanic de fashion retail New Look incepand cu anul 2003. Ca filiala independenta a grupului, MIM are centrul operatiunilor la Paris, situandu-se in top 10 branduri de prêt-a-porter feminin din Franta.

In Romania, actionariatul MIM este reprezentat de Stephane Lahaye, CEO al grupului financiar Lea Finance si Philippe Besadoux, CEO Kenvelo Romania. Planul de dezvoltare vizeaza deschiderea de noi magazine atat in Bucure?ti, cat ?i in intreaga tara.
Brandul MIM este prezent in Franta, Belgia si Maroc cu 350 de magazine.

MIM in Romania

 

 


MIM se lanseaza MIM piata de fashion brand moda si accesorii accesorii MIM fashion and beauty
 


« Articol precedent: Allview lanseaza Viva Q7 Life, cea mai accesibila tableta Quad Core Articol urmator: NEWSFLASH Autor bijuterie contemporana, editia a 10-a »