PressCenter Noua campanie Dove Mirrors incurajeaza femeile sa se priveasca in oglinda si sa-si descopere frumusetea

Dove si-a asumat misiunea de a crea o lume in care frumusetea este o sursa de incredere, nu de anxietate. Astfel, incurajeaza femeile sa-?i descopere frumusetea si sa zambeasca atunci cand se privesc in oglinda prin lansarea unei noi campanii, construite in jurul unui spot video - Dove Mirrors (https://www.youtube.com/watch?v=ky4-T6z0gDw&list=UUwnhD8ECd4GYZgacjdabzeA). Filmul subliniaza discrepanta dintre reactiile femeilor adulte si cele ale fetelor aflate la o varsta frageda, atunci cand sunt in fata unei oglinzi.
Campania are la baza cel mai recent studiu Dove conform caruia una din trei femei* recunoaste ca se simte incomod ?i isi zambeste foarte rar atunci cand se priveste in oglinda. Femeile sunt cel mai aprig critic al felului in care arata, atunci cand se privesc concentrandu-si mai degraba atentia asupra defectelor, in timp ce tinerele fete adora ceea ce vad in oglinda.

”Femeile tind sa se subestimeze atunci cand se privesc in oglinda, iar acest comportament le afecteaza increderea in sine ?i le face sa se simta nemultumite de felul in care arata. Speram ca filmul Dove Mirrors va inspira femeile sa reconsidere modul in care isi percep imaginea in oglinda, astfel incat de fiecare data cand se privesc sa faca acest gest doar pentru a-si confirma frumusetea” declara Dan Oprescu – Brand Building Director Home & Personal Care Unilever South Central Europe.

Frumusetea este o sursa de anxietate, ceea ce impiedica femeile sa fie multumite de propria reflexie
Atunci cand femeile privesc in oglinda vad dincolo de infatisarea lor. De cele mai multe ori femeile isi percep emotiile negative, nascute din nemultumirea legata de felul in care arata. 60% dintre femei isi percep starea de spirit, nu doar imaginea reflectata in oglinda, iar una din trei femei descrie ceea ce vede printr-un atribut negativ. Incurajarea femeilor sa-si descopere frumusetea, in primul rand in fata oglinzii, le poate ajuta sa-si imbunatateasca increderea de sine si sa-si atinga potentialul maxim de frumusete. Dove crede ca atunci cand femeile arata si se simt bine, sunt mai fericite.

Fetele „oglindesc” comportamentul mamelor lor
Fetele copiaza comportamentul mamelor lor in ceea ce priveste frumusetea si increderea de sine. Este important ca mamele sa-si recunoasca propria frumusete si sa dea exemple pozitive fiicelor lor. Dove invita toate femeile sa retraiasca bucuria pe care o simteau in perioada copilariei, atunci cand se priveau in oglinda, si sa transmita sentimentul urmatoarei generatii.

Cu cat privesti mai mult, cu atat iti place mai putin
Desi femeile se simt incomod atunci cand se privesc, simt nevoia sa se uite in oglinda foarte des. In medie, femeile se privesc in oglinda de aproximativ sase ori pe zi, ajungand la 50 de minute in decursul a 24 de ore. 15% dintre femei admit ca nu au fost niciodata multumite de propria imagine in oglinda, considerand oglinda ca fiind cel mai aprig critic al lor. Desi nu le place reflexia lor, femeile isi alimenteaza nemultumirea legata de felul in care arata de-a lungul intregii zile, folosind diverse ocazii pentru a se privi in oglinda: in cea retrovizoare (50%), in geamurile magazinelor (48%) sau in oglinzile din lifturi (44%).
Dove invita toate femeile sa-si admire frumusetea naturala atunci cand se privesc in oglinda si sa zambeasca.

Poti viziona video Dove Mirrors aici, pe Facebook.com/dove si te poti alatura conversatiei pe #MyBeautifulSelf.

*Sursa: Mirrors – studiu global Dove, 2013

 

 


Dove Dove Mirrors frumusete
 


« Articol precedent: Adenomul de prostata - de la primele semne la tratament Articol urmator: Opt romani calificati in competitia Electrolux Design Lab 2014 pun Romania pe harta designului international! »