PressCenter Paul Markovits, noul Vice-Presedinte de marketing al URBB

Incepand cu aceasta luna, Paul Markovits este noul Vice-Presedinte de Marketing al United Romanian Breweries Bereprod (URBB).
Din aceasta functie, Paul Markovits va gestiona strategia de marketing pentru toate marcile companiei: Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Granini si Bilbor.

Roccos Cosmatos este cel care a detinut aceasta pozitie in perioada mai 2012 si pana in prezent, la incheierea mandatului.
Paul Markovits are peste 20 de ani de experienta in marketing, in care a coordonat campaniile de promovare pentru marci puternice precum P&G, Vodafone, cat si marci de bere.

In varsta de 46 de ani, Paul Markovits a absolvit California State University Chico cu un master in International Marketing Communication si cursuri de perfectionare la INSEAD. In plus, in anul 2010, a primit din partea International Advertising Association Romania (IAA) distinctia „IAA excellence Award for Marketing Innovation”.
“Paul Markovits este un profesionist cu un background impresionant: peste doua decenii de activitate in marketing. Din luna iunie, Paul va conduce echipa de marketing URBB si am mare incredere ca va aduce un plus de valoare proiectelor companiei noastre si va continua sa construiasca identitatea de neconfundat a marcilor noastre.
Cu aceasta ocazie, as dori sa-i multumesc lui Roccos Cosmatos pentru toate proiectele pe care le-a coordonat in ultimii 2 ani, precum Campania Tuborg din anul 2013, ce a adus o noua inovatie pe piata berii din Romania, un ambalaj unic si o noua campanie de comunicare dinamica si lansarea Skol 100% mal?”, a declarant Hezy Ovadia, Presedinte URBB.
“Ma simt onorat sa preiau aceasta functie. Sunt incantat de echipa de profesionisti pe care am gasit-o aici si sunt mandru sa fac parte din echipa ce construieste imaginea unor marci cunoscute, ce au castigat inima consumatorilor la nivel global. Imi doresc ca impreuna sa cream performanta, dand ?i mai multa valoare brandurilor premium pe care portofoliul URBB le de?ine pe piata bauturilor din Romania: bere, bauturi racoritoare si apa minerala”, a declarat Paul Markovits, Vice-Presedinte Marketing URBB.

Despre URBB
URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent pe piata berii, a bauturilor racoritoare si pe cea a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium: pe piata berii marcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness si Kilkenny, Granini pe piata bauturilor racoritoare, precum si marca de apa minerala Bilbor.

 

 


Paul Markovits vice-presedinte urbb marketing
 


« Articol precedent: A treia editie Seminaked Party by Desigual are loc joi in AFI Palace Cotroceni Articol urmator: Festivalul de Film Istoric aduce in Cetatea Rasnov 40 de filme documentare si de fictiune »