PressCenter 	Romanul la SPA Romanul la SPA

Consumatorul roman de spa este tanar, are studii superioare si traieste intr-un mediu stresant. Astfel il creioneaza studiul realizat de Eden Spa, primul centru de gen din Romania. Mai exact, 56% dintre clienti au varsta cuprinsa intre 26 si 35 de ani iar 82% dintre acestia au studii superioare. Majoritatea ocupa pozitii de middle si top management.

- in 2005, cand am deschis primul centru day spa, perceptia romanilor vizavi de astfel de servicii s-a schimbat. In ultimii doi ani interesul s-a mutat de la infatisarea fizica spre sanatate, stare de bine si armonie interioara. 75% dintre clientii Spa au ca obiectiv relaxarea, tonifierea si detoxifierea�declara Liliana Paraipan, Director General Eden Spa.
- alta reusita importanta pe care am avut-o la Eden Spa este ca am reusit sa convingem companiile ca Spa-ul este o alternativa la asigurarile medicale. Mai exact, promovam profilaxia, managementul stresului si strategiile de relaxare psiho-fizicã menite sa asigure angajatilor o stare de echilibru si sanatate atat de necesare azi.� adauga Paraipan.
- Acum obiectivul nostru principal este sa determinam companiile sa inteleaga ca este mai eficient pentru strategia lor de business sa investeasca in sanatatea oamenilor, sa le acorde beneficii SPA (vazute nu ca rasfat, ca un lux, ci ca o necesitate in contextul actual al vietii)� conchide Directorul General, Eden Spa
De la infiintare si pana in prezent, aproximativ 20.000 de oaspeti au trecut pragul spa-ului. Dintre acestia, cam 40% sunt barbati, comparativ cu anul 2005 cand procentul era doar de 15%. Domnii prefera terapii precum masajul, tratamentele faciale si manichiura.

Eden Spa constata, de asemenea, o crestere a apetitului cuplurilor pentru terapii spa. �n prezent, perechile ajunge sa reprezinte cca 10-15% din serviciile locatiilor noastre� marturiseste Liliana Paraipan. �etrecerile private la spa sunt iarasi in voga, deoarece multa lume prefera sa inlocuiasca varianta clasica de petrecere la retsaurant cu o petrecere care tinteste atat distractia cat si relaxarea, imbinate cu un meniu sanatos in Spa� adauga ea.
Un roman cheltuie la Spa, pe luna, un cuantum maxim de 1200 de lei si un minim de 50 de lei. Tendinta actuala o reprezinta intoarecerea catre Spa a personalor cu venituri mici, care beneficiaza de cardurile primite cadou si revin dupa aceasta experienta.

Companiile devin si ele interesate de aceasta nisa oferind angajatilor servicii spa. Eden Spa promoveaza programe de training la spa, educatie pentru sanatate, sesiuni de relaxare pentru a deveni pozitivi si optimisti.

 

 


 


« Articol precedent: Eficienta si flexibilitate la puterea XXL, cu masina de spalat vase RealLife de la Electrolux Articol urmator: Spirofit, solutia naturala pentru vitalitatea, tonifierea si frumusetea ta! »